مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:362018-12-15سياسي

خدمت، فلسفه اساسی انتصاب مدیران است/ ساماندهی امور کشور مدنظر مسؤولان باشد


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور خدمت به مردم را فلسفه اساسی انتصاب مدیران عنوان کرد و گفت: انتظار مردم ازمسؤولان، ساماندهی امور کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسین ذوالفقاری صبح امروز در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان که با حضور استاندار جدید سمنان انجام شد، اظهار کرد: سبک زندگی امروز نیازمند توجه بیشتری است و باید به این امر توجه کرد.

وی با اشاره به خصوصیات استاندار جدید سمنان گفت: علیرضا آشناگر در بدنه وزارت کشور فعالیت زیادی داشته و از شهرداری تا فرمانداری و معاونت سیاسی، امنیتی اجتماعی استاندار را در دو استان تجربه کرده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور تصریح کرد: آشناگر مسؤولیت های مختلفی برعهده داشته است و امیدواریم منشأ خدمات ارزنده ای برای استان سمنان باشد.

ذوالفقاری خدمت به مردم را فلسفه اساسی انتصاب مدیران عنوان و بیان کرد: امیدواریم برنامه های استان سمنان با وجود استاندار جدید به خوبی اجرایی شود.

وی تأکید کرد: امروز مردم نیازمند دارند که ببینند مسؤولان برای آن ها خدمت می کنند و انتظار مردم از ما ساماندهی امور کشور است.

خدمت به مردم سرلوحه کار مدیران قرار گیرد نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه معارفه مدیران با هدف خدمت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت، فلسفه اساسی انتصاب مدیران است/ ساماندهی امور کشور مدنظر مسؤولان باشد

خدمت، فلسفه اساسی انتصاب مدیران است/ ساماندهی امور کشور مدنظر مسؤولان باشد