مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-15ورزشي

استعدادهایی که توسط دلال ها می سوزد + فیلم


در فوتبالی که خیلی ها با زد و بند فوتبالیست می شوند و دلالی باعث شده تا استعدادهای زیادی که پشت خط دیده شدند، بسوزند، رسیدن یک بچه روستایی که می خواهد روزی علی کریمی و علی دایی فوتبال ایران شود در نوع خودش جالب باشد اما شدنی است؛ - منطقه ای که اگر روزی به واسطه محرومیتش بر سر زبان ها بود این سال ها با نام پدیده ای در فوتبال و فوتسال ایران به نام "فهیمه زارعی" به خود می بالد، بانویی که گل زیبا و فنی اش تا مدت ها سوژه رسانه های خارجی شده بود اما .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوانان فوتبال دوست بشاگرد با عشقی که به فوتبال دارند هر روز توپ به دست با دنیایی از امید راهی زمین هایی می شوند که حتی زمین استاندارد برای این بازی نیستند! زمین فوتبال خاکی، امروز تنها یار و همیار فوتبال بازان و ورزشکاران بشاگردی است، جوانانی که در روستاهای این شهرستان برای ماندگار شدن و یا قهرمان بودن حاضرند در زمین هایی پا به توپ شوند که حتی برای سلامتی آنان خطرآفرین است.

فوتبال تنها یک تورنمنت و سرگرمی نیست؛ این مسئله ثابت شده را می توان در جریان زندگی جوانان دردمند استان هرمزگان دید چراکه فوتبال برگرفته از زندگی و شرایط انسان هاست که در سخت ترین اوضاع هم می تواند با تزریق شادی به جمعی کوچک، لحظات تلخشان را برای ساعاتی به دست فراموشی بسپارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادهایی که توسط دلال ها می سوزد + فیلم

استعدادهایی که توسط دلال ها می سوزد + فیلم