مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:352018-12-15فرهنگي

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 3 فیلم ایرانی


فهرست فیلم های جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز آمربکا با حضور فیلم های «عرق سرد»، «روزهای نارنجی» و «جدایی نادر از سیمین» اعلام شد.

- فهرست فیلم های جشنواره بین المللی پالم اسپرینگز آمربکا با حضور فیلم های عرق سرد ، روزهای نارنجی و جدایی نادر از سیمین اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ایندی وایر، سی امین دوره جشنواره بین المللی فیلم پالم اسپرینگز 2019 میزبان 223 فیلم از 78 کشور جهان خواهد بود که مهم ترین آثار روز سینمای جهان را شامل می شود.

در بخش سینمای جهان این رویداد سینمایی در مجموع 70 فیلم سینمایی به روی پرده خواهند رفت و عرق سرد ساخته سهبل بیرقی و روزهای نارنجی از آرش لاهوتی دو نماینده سینمای ایران در این بخش خواهند بود.

عرق سرد که بیش از این در جشنواره های توکیو و استنکهلم نیز نمایش داشته است، درباره ی ممنوع الخروج کردن یک ورزشکار زن توسط شوهرش است و تمامی بازیگران این فیلم در جشنواره ی فیلم فجر کاندید دریافت سیمرغ شدند.

همچنین امیر جدیدی و سحر دولتشاهی برای بازی در این فیلم موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد و نقش مکمل زن شدند.

فیلم روزهای نارنجی اولین اثر سینمایی آرش لاهوتی، درباره آبان، زنی 45 ساله است که واسطه استخدام کارگران فصلی است، پیش از این در جشنواره مانهایم آلمان برنده سه جایزه از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 3 فیلم ایرانی

جشنواره پالم اسپرینگز میزبان 3 فیلم ایرانی