مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:252018-12-15سياسي

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد


سیما لیموچی تنها کاندیدای پست نایب رییس بانوان با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه به عنوان نواب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه انتخابات کمیته ملی پارالمپیک و پس از انتخاب رییس این فدراسیون سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای پست نایب رییسی بانوان در انتخابات شرکت کرد و با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه به عنوان نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

پیش از برگزاری انتخابات نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک ، فاطمه رخشانی و بتول مشرف جوادی که کاندیدای پست نایب رییس بانوان و همچنین برای هیات اجرایی کاندید شده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از شرکت در این انتخابات انصراف دادند.

همچنین فریبا محمدیان نیز که برای کاندیداتوری پست نایب رییس بانوان اعلام آمادگی کرده بود، به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از غایبان این مجمع بود.

فریبا محمدیان نیز پیش از برگزاری انتخابات انصراف خود را از شرکت در پست نایب رییسی بانوان اعلام کرده بود.

به این ترتیب تنها سیما لیموچی به عنوان تنها کاندیدای حاضر در پست نایب رییسی بانوان در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک شرکت کرد و با کسب 40 رای از 50 رای ماخوذه توانست به عنوان نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک منصوب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد

سیما لیموچی نایب رییس بانوان کمیته ملی پارالمپیک شد