مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:252018-12-15بين الملل

یادداشت های وزارت دفاع روسیه به پنتاگون درباره سوریه و معاهده کنترل تسلیحات


وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد، سرگیی شویگو، وزیر دفاع این کشور اخیرا دو یادداشت برای جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا فرستاده که یکی از آنها درباره سوریه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در این بیانیه تصریح شد بنا به درخواست سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه دو یادداشت به جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا از طریق یک وابسته نظامی در محل سفارت آمریکا در روسیه در چند روز پیش تحویل داده شد.

این وزارتخانه در بیانیه خود نوشت: در یادداشت اول روسیه از بابت تعارض های کردی-عربی در نواحی تحت کنترل آمریکا واقع در شرق فرات در سوریه اظهار نگرانی عمیق کرد.

این وزارتخانه در حین حال عنوان کرد در این یادداشت اشاره شده که هیچ پیشرفتی از سوی دولت خود مختار تحت حمایت آمریکا در کرانه باختری رود فرات در زمینه بازیابی زندگی صلح آمیز در سوریه وجود نداشته است و اینکه قاچاق سوخت های هیدورکربنی که در ضمن موافقت ضمنی آمریکا انجام می شد تاثیر منفی بر دور نمای احیای اقتصادی سوریه گذاشته است.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: هم زمان ائتلاف بین المللی تحت رهبری آمریکا قادر به شکست کامل داعش و واحدهای تروریستی آن در منطقه هجین در 6 ماه گذشته نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت های وزارت دفاع روسیه به پنتاگون درباره سوریه و معاهده کنترل تسلیحات

یادداشت های وزارت دفاع روسیه به پنتاگون درباره سوریه و معاهده کنترل تسلیحات