مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:212018-12-15اقتصادي

هم اندیشی معماران برای مقابله با بدمسکنی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایجاد مسکنِ فاقد کیفیت، معضل جدی و میراث دردسرساز شهرسازی بی در و پیکر کشور است که هر از گاهی توسط مسئولان در باره آن اظهار نظر می شود و در ادامه بی آن که تدبیر و تصمیم خاصی در مورد آن اعمال شود در طاق نسیان رها می .

- ایجاد مسکنِ فاقد کیفیت، معضل جدی و میراث دردسرساز شهرسازی بی در و پیکر کشور است که هر از گاهی توسط مسئولان در باره آن اظهار نظر می شود و در ادامه بی آن که تدبیر و تصمیم خاصی در مورد آن اعمال شود در طاق نسیان رها می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایجاد مسکنِ فاقد کیفیت، معضل جدی و میراث دردسرساز شهرسازی بی در و پیکر کشور است که هر از گاهی توسط مسئولان در باره آن اظهار نظر می شود و در ادامه بی آن که تدبیر و تصمیم خاصی در مورد آن اعمال شود در طاق نسیان رها می شود تا نوبتی بعد و در مناسبت بعدی در مورد آن سخن به میان آورده شود.

اظهارات فاضلانه عباس آخوندی در دوره مدیریت ایشان در وزارت راه و شهرسازی مشحون از همین سخنرانی های بی فرجام و بدون نتیجه است.

وزیر جدید راه و شهرسازی شاهد اتخاذ تصمیمات کارشناسانه، به خصوص در حوزه شهرسازی باشیم.

نقش شهرسازی در برنامه ریزی مسکن دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری گفت: اولویت اول پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ کشور، رفع بدمسکنی در پهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم اندیشی معماران برای مقابله با بدمسکنی

هم اندیشی معماران برای مقابله با بدمسکنی