مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 10:102018-12-15اقتصادي

آغاز ثبت نام در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارت آپی کشور


رویداد تجاری سازی طرح های فناورانه ، سوم تا ششم دی ماه امسال به مناسبت هفته پژوهش وفناوری و همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- رویداد "تجاری سازی طرح های فناورانه"، سوم تا ششم دی ماه امسال به مناسبت هفته پژوهش وفناوری و همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد چهار روزه از سوی دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در قالب سه بخش برگزار می شود که عبارتند از رویداد فرصت ها و چالش های کارآفرینی در ایران که به صورت نیم روز و شامل چندین سخنرانی علمی و پنل تخصصی در زمینه چالش های کارآفرینی برگزار می شود ، نمایشگاه شرکت های نوپا و استارت آپی کشور با حضور بیش از یکصد استارت آپ فعال در حوزه های مختلف فناوری و رویداد سه روزه ارائه طرح های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر ایشان و جذب سرمایه (Match Making) .

بر اساس اعلام دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، ثبت نام در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارت آپی کشور آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارت آپی کشور

آغاز ثبت نام در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارت آپی کشور