مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 آذر 1397 ساعت 08:202018-12-15سياسي

آزادی خواه: اظهارنظر با مطالعه صاحبان تریبون، بلااشکال است


بنده مخالف نظری هستم که معتقد به اظهارنظر نکردن صاحبان تریبون درباره مسائل تخصصی و غیرتخصصی است؛ چون هر صاحب تریبونی با مطالعه و مشاوره در هر موضوعی می تواند اظهارنظر کند.

- سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: بنده مخالف نظری هستم که معتقد به اظهارنظر نکردن صاحبان تریبون درباره مسائل تخصصی و غیرتخصصی است؛ چون هر صاحب تریبونی با مطالعه و مشاوره در هر موضوعی می تواند اظهارنظر کند.

حجت الاسلام والمسلمین احد آزادی خواه در گفت وگو با ایسنا، بر لزوم اظهارنظر صاحبان تریبون درباره مسائل مختلف کشور تاکید کرد و افزود: صاحبان تریبون می توانند در هر موضوعی اظهارنظر کنند، به شرط آنکه با مشاوران و متخصصان حوزه های مورد نظر مشورت کنند و اهل مطالعه و تحقیق در موضوع مورد نظر باشند.

نماینده مردم ملایر در مجلس تاکید کرد: بنده مخالف نظری هستم که معتقد به اظهارنظر نکردن صاحبان تریبون درباره مسائل تخصصی و غیرتخصصی است.

به طور مثال ائمه جمعه و نمایندگان مجلس به دلیل اقتضاء مسئولیت شان می توانند و باید درباره مسائل مختلف اظهارنظر کنند، اما این اظهار نظر باید بعد از مطالعه و مشورت با مشاوران و متخصصان حوزه های مربوطه باشد.

وی تاکید کرد: صاحبان تریبون می توانند در هر زمینه ای اعلام نظر تخصصی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی خواه: اظهارنظر با مطالعه صاحبان تریبون، بلااشکال است

آزادی خواه: اظهارنظر با مطالعه صاحبان تریبون، بلااشکال است