مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 21:452018-12-14سياسي

واعظی: از گسترش همکاری های فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حمایت می کنیم


رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان استفاده حداکثری از فرصت ها و توانمندی های موجود در ایران و ترکیه را در توسعه مناسبات دو طرف حائز اهمیت دانست و بر لزوم حمایت همه جانبه دو دولت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران دو کشور تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی که در رأس هیأتی اقتصادی-سیاسی برای دیدار و گفت و گو با مقامات عالی رتبه ترکیه به منظور انجام مقدمات دیدار آتی رؤسای جمهوری دو کشور به ترکیه سفر کرده است، روز جمعه به طور جداگانه با جمعی از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ایرانی و ترکیه ای دیدار کرد.

رییس دفتر رییس جمهوری کشورمان در این نشست ها با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در ایران و ترکیه بر ضرورت تلاش دو دولت در راستای تسهیل همکاری ها و سرمایه گذاری فعالان اقتصادی دو کشور در راستای منافع متقابل تاکید کرد.

واعظی اظهار کرد: امروز فرصت های خوب سرمایه گذاری در بخش های مختلف در ایران فراهم است و از حضور فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران ترکیه در اجرای این پروژه ها استقبال می کنیم.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین با اشاره به نیروی انسانی توانمند و متخصص در ایران، افزود: آمادگی داریم تا در راستای انتقال تجربیات و گسترش همکاری های مشترک، زمینه های لازم را برای حضور فعالان اقتصادی ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: از گسترش همکاری های فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حمایت می کنیم

واعظی: از گسترش همکاری های فعالان اقتصادی ایران و ترکیه حمایت می کنیم