مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 17:062018-12-14سياسي

نفوذ ایران در منطقه آمریکا را عصبانی کرده است


نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه دشمنان انقلاب و در رأس همه آن ها آمریکا را عصبانی کرده زیرا هر جا ورود کرده اند، ایران سرافراز چند سرو گردن و فرسنگ ها از آنان جلوتر و بالاتر بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرری در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: بنا به اصل مراقبت که یک سفارش و اصل قرآنی است باید با عبرت از گذشته، هوشیاری کامل، بصیرت و ولایتمداری همانگونه که حضرت علی(ع) فرمود با با طرفداران حق جبهه باطل را نابود و بینی دشمن را به خاک بمالیم.

وی افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب باید با همه مشکلات پیش آمده توسط دشمن و یا موجود در جامعه مبارزه کنیم و از دستاوردهای خون شهیدان پاسداری کنیم.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم ادامه داد: دشمن نقشه های بسیاری برای این کشور کشیده است و همین اخیرا دیدید که در عرصه های مختلف سرمایه گذاری کردند تا قطعنامه ای علیه ملت ایران بگیرند که به لطف خدا مثل همیشه موفق نشدند.

وی افزود: حضرت آقا در این دیدار تأکید داشتند اگرچه دشمن در سال 97 علی رغم توطئه ها و تهدیدهای مختلف مثل همیشه به موفقیتی دست نیافت ولی ما نباید هیچ زمانی غافل بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ ایران در منطقه آمریکا را عصبانی کرده است

نفوذ ایران در منطقه آمریکا را عصبانی کرده است