مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 15:462018-12-14سياسي

انتصاب مسؤولین بر اساس نگاه های سیاسی راهگشای مشکلات مردم نیست


انتصاب مسؤولین بر اساس نگاه های سیاسی و حزبی راهگشای مشکلات مردم نیست و نگاه حزبی و سیاسی مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل نمی کند.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به سالروز شهادت شهید مفتح اظهار کرد: شهید مفتح عمر خود را صرف وحدت حوزه و دانشگاه کرد و وی را باید حلقه اتصال بین حوزه و دانشگاه دانست.

وی با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه نقش مهمی در پیشبرد مبانی و آرمان های انقلاب دارد افزود: طبق فرمایش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) دانشگاه و حوزه نقش بی بدیلی در پیشرفت کشور دارند و این امر بدون وحدت ممکن نیست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که حوزه و دانشگاه را دو شعبه از یک مؤسسه علم و دین دانستند، عنوان کرد: برافراشته شدن پرچم علم و دین در این کشور تنها با وحدت حوزه و دانشگاه ممکن خواهد بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به حوادث فرانسه، این حوادث را تلاش مردم فرانسه برای جستجوی عدالت دانسته و بیان کرد: شکاف طبقاتی باعث شده  تا این مردم به زحمت، خوف و خطر تن دهند و به خیابان ها بیایند.

وی تأکید کرد: اوضاع کشورهای غربی نشان می دهد صبر مردم برای عدالت به سر آمده و اعتراضشان را برای طلب حقوق خود بلند کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب مسؤولین بر اساس نگاه های سیاسی راهگشای مشکلات مردم نیست

انتصاب مسؤولین بر اساس نگاه های سیاسی راهگشای مشکلات مردم نیست