مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 15:402018-12-14سياسي

90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است


با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور شاهد کاهش چشمگیر هزینه های مردم در بخش بستری بودیم اما 90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است.

- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور شاهد کاهش چشمگیر هزینه های مردم در بخش بستری بودیم اما 90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا قاسم جان بابایی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: در دو سال اخیر اقدامات خوبی برای بهبود زیرساخت های حوزه سلامت گیلان شروع شده است و تلاش می شود با حمایت وزارت بهداشت و سایر دستگاه های دولتی، استان گیلان به جایگاه واقعی خود در حوزه سلامت دست یابد.

وی با اشاره به این که محرومیت های حوزه سلامت گیلان، ریشه در سنوات گذشته دارد، خاطرنشان کرد: با توجه بیشتر به مراکز درمانی دولتی، بار هزینه های درمان کاهش خواهد یافت و مردم از خدماتی که در آن بخش ها ارایه می شود، منتفع می شوند.

جان بابایی با بیان اینکه 90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است، گفت: با اجرایی شدن طرح تحول نظام سلامت در کشور، هزینه های مردم در بخش بستری کاهش چشمگیری یافته است ولی هنوز مردم برای دسترسی به خدمات سرپایی هزینه های زیادی را متحمل می شوند که نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است

90 درصد هزینه های مردم در حوزه سلامت مربوط به مراجعه سرپایی است