مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 15:262018-12-14اقتصادي

چطور با بالا رفتن دلار اجناس گران می شوند ولی با پایین آمدن دلار، ارزان نمی شوند؟


چطور است که با بالا رفتن دلار اجناس گران می شوند ولی به صورت عکس با کاهش نرخ دلار، شاهد کاهش قیمت جنس ها نیستیم؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: از تابستان داغی که دشمن برای ما در نظر گرفته بود، چیزی جز امنیت استوار برای کشور نمی بینیم.

وی افزود: رهبر انقلاب فرمودند توصیه من به ملت ایران اعم از جریان های سیاسی این است که میدان را برای دشمن آماده نکنند زیرا اگر غافل شویم همان دشمن ضعیف زهر خود را خواهد ریخت.

برای دی ماه نقشه هایی دارند که امنیت جامعه ما را به هم بریزند، خواهش میکنم از نخبگان، فرهیختگان ومسوولین تلاش کنید که در رفتار، گفتار و عملتان چیزی که موجب تحریک افراد باشد و بهانه برای به هم ریختن نظم باشد به وجود نیاید .

امام جمعه شهر ایلام تصریح کرد: دشمن بر مواردی مانند اقتصاد سرمایه گذاری کرده است که از 13 آبان تحریم های فلج کننده را اعمال کرد و جالب اینکه از همان زمان قیمت دلار حدود 50 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه فشار روانی هدفی است که دشمن بر ملت ایران اعمال می کند اذعان کرد: هرجا در مقابل دشمن کوتاه آمده ایم ضرر کرده ایم، این دشمن، دشمنی نیست که در پای میز مذاکره از وی امتیاز بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور با بالا رفتن دلار اجناس گران می شوند ولی با پایین آمدن دلار، ارزان نمی شوند؟

چطور با بالا رفتن دلار اجناس گران می شوند ولی با پایین آمدن دلار، ارزان نمی شوند؟