مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 14:412018-12-14سياسي

امام جمعه ارومیه: نیازمند ورود جدی خیرین در بازسازی عتبات عالیات هستیم


امام جمعه ارومیه در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: امروز در راستای بازسازی صحن های عتبات عالیات نیازمند ورود جدی خیرین هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا، اظهار کرد: تنها راه سعادت و خوشبختی انسان ها داشتن تقوا است از این رو برای رسیدن به این امر مهم همواره باید از محرمات الهی دوری جست.

امام جمعه ارومیه ادامه داد: خداوند در صحرای محشر با افرادی که عهد های خود را با مقادیر بسیار ناچیزی فروخته اند هیچ توجهی نخواهد کرد و از اهالی عذاب خواهند بود.

وی تصریح کرد: حب و علاقه به اهل بیت(ع) که همواره در دل ایرانیان موج می زند سبب شده تا در زمینه بازسازی حرمین های شریفین عتبات و عالیات نقش موثری داشته باشیم با این حال اکنون نیازمند ورود جدی خیرین در این زمینه هستیم.

قریشی افزود: آمریکا در لجنزار انواع مفاسد اقتصادی، سیاسی و اخلاقی غرق شده است به همین منظور مردم باید در دشمن شناسی آگاهانه عمل کنند.

وی تشریح کرد: مردم در طول چهل سال همواره با بیداری و بصیرت خود بینی دشمنان در راس آمریکای جنایتکار را به خاک می مالند چرا که همیشه ثابت شده که آمریکا و اذناب آن در حال نقشه کشی و توطئه علیه ایران و نظام آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ارومیه: نیازمند ورود جدی خیرین در بازسازی عتبات عالیات هستیم

امام جمعه ارومیه: نیازمند ورود جدی خیرین در بازسازی عتبات عالیات هستیم