مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 13:452018-12-14اجتماعي

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، می تواند زمینه کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا گرامی جمعه 23 آذر در حاشیه کارگاه آموزشی دبیران و مربیان درس آمادگی دفاعی استان، بیان کرد: آموزش و پرورش به واسطه مأموریت تربیتی و آموزشی خود، نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.

وی آموزش و پرورش را سرمایه بزرگ اجتماعی به واسطه حضور فرزندان جامعه جهت تربیت و آموزش آن ها دانست و خطاب به دبیران و مربیان درس آمادگی دفاعی افزود: قسمتی از آموزش و تربیت دانش آموزان مربوط به شما است که در این زمینه باید بسیار هوشیار عمل و فرهنگ ایثار و شهادت را از طریق آموزش و پرورش به نسل های آینده منتقل کنید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه راه شهدا در راستای پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی را لازم دانست و خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت که برگرفته از عاشورای حسینی است، باید در جامع نهادینه شود و یکی از راه های اساسی و اصلی این ترویج مدارس هستند که مربیان و دبیران آمادگی دفاعی می توانند در این حوزه پیشرو باشند.

گرامی ادامه داد: اگر فرهنگ علم پروری، مطالعه و آموزش در کشور ما رواج پیدا کند، بسیاری مشکلات جامعه در حوزه های مختلف بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی است