مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 13:262018-12-14سياسي

مسائل «هسته ای» و «موشکی» بهانه است؛ دشمن می خواهد دین ما را بگیرد


امام جمعه همدان مسائل هسته ای و موشکی را بهانه دشمن برای مقابله با دین اسلام دانست و گفت: باید مراقب باشیم و دین خود را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه همدان با بیان اینکه دین ناجی انسان در دنیا و آخرت است، اظهار کرد: در دنیای امروز و تلاش دشمن برای زیر سوال بردن دین مبین اسلام، باید مراقب باشیم و دین خود را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه حفظ دین آن قدر مهم است که شهدا و جانبازان بسیاری در این راه از تمام هستی خود گذشتند گفت: تمام تحریم ها، تحریف ها، توطئه ها و دروغ پردازی های دشمن برای این است که سرمایه بزرگ دین را از ما بگیرد.

امام جمعه همدان مسائل هسته ای و موشکی را بهانه دشمن برای مقابله با دین اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: مومن واقعی بر سر دین خود سر سوزنی مصالحه نمی کند و به خاطر پست و مقام از آن نمی گذرد.

وی با بیان اینکه دنیاپرستان اهمیتی به دین نمی دهند و فقط دنبال مناصب دنیوی هستند، تأکید کرد: اینها به ظاهر خود را دیندار معرفی می کنند ولی برای منافع خود تمام قد در مقابل دین و ولایت فقیه می ایستند.

طه محمدی فاصله از عالمان دینی را زمینه گمراهی دانست و ادامه داد: قرآن می فرماید انسان ها باید مراقب باشند که با چه کسی همنشین می شوند و با چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل «هسته ای» و «موشکی» بهانه است؛ دشمن می خواهد دین ما را بگیرد

مسائل «هسته ای» و «موشکی» بهانه است؛ دشمن می خواهد دین ما را بگیرد