مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 11:302018-12-14بين الملل

ادامه ادعاهای خالد بن سلمان علیه ایران


سفیر ریاض در واشنگتن با اشاره به اینکه تلاش ائتلاف عربی انصارالله را مجبور کرد تا به میز مذاکره بنشینند در صفحه توییتر خود نوشت: امیدوارم حوثی ها به فعالیت های خود به خاطر ایران پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکای نیوز عربی، خالد بن سلمان، سفیر عربستان در واشنگتن در واکنش به توافقات اولیه یمنی ها در صفحه توییتر خود نوشت: تلاش ائتلاف عربی حوثی ها( انصارالله) را مجبور کرد تا در سوئد به میز مذاکره با دولت یمن بنشینند و با نظارت سازمان ملل به توافق برسند.

وی در ادامه با استقبال از توافق به دست آمده در سوئد میان یمنی ها مدعی شد که ائتلاف عربی به منظور حمایت از مردم یمن و دولت قانونی آن کشور و همچنین پایان جنگ و انقلاب و بحران انسانی که شبه نظامیان حوثی با حمایت و دستور ایران انجام می دادند تشکیل شد و این ائتلاف برای تحقق اهداف خود به تلاش های خود ادامه می دهد.

خالد بن سلمان همچنین مدعی شد که عربستان و امارات بزرگترین حامیان یمن هستند و ائتلاف عربی از همان روز اول برای یاری رساندن به برادرانمان در یمن تلاش کرد.

سفیر ریاض در واشنگتن در بخش دیگری از توییت های خود نوشت: این توافق گام بزرگی برای بازگرداندن امنیت به یمن و منطقه از جمله دریای سرخ که گذرگاهی مهم برای تجارت بین المللی به شمار می رود را تشکیل می دهد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه ادعاهای خالد بن سلمان علیه ایران

ادامه ادعاهای خالد بن سلمان علیه ایران