مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 09:212018-12-14اقتصادي

طرح ترافیک امسال برای شهرداری درآمدزا نبود/ مسکن اجتماعیِ کنترل شده اجرا شود


الهام فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دربازه سازوکار طرح ترافیک سال آینده گفت: مواردی که در مورد اطلاع هست مثل ساز و کار های ثبت نام طرح ترافیک سال آینده، - عضو شورای شهر گفت: طرح ترافیک جدید به لحاظ اقتصادی به دلیل تاخیر در کنترل معاینه فنی و طرح کاهش نیز در سالی که اجرا شد موفقیت چندانی برای درآمدزایی شهرداری نداشت.

الهام فخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دربازه سازوکار طرح ترافیک سال آینده گفت: مواردی که در مورد اطلاع هست مثل ساز و کار های ثبت نام طرح ترافیک سال آینده، زمان اجرایی شدن پروانه ساخت و میزان وام را که باید شورا و بخش های مرتبط شهرداری جواب بدن، چون مطلع هستند.

اما در مورد ارزیابی، در خصوص طرح ترافیک جدید که چنان که در زمان بررسی و تصویب آن مطرح شد، مطالعات طرح ناقص است و ابعاد اجتماعی و زیست محیطی آن بررسی نشده است.

وی ادامه داد: طرح ترافیک جدید به لحاظ اقتصادی به دلیل تاخیر در کنترل معاینه فنی و طرح کاهش نیز در سالی که اجرا شد موفقیت چندانی برای درآمدزایی شهرداری نداشت پس باید بررسی های زیادتری صورت بگیرد.

فخاری در مورد منع هرگونه پروانه ساخت نیز عنوان کرد: برای اعطای پروانه ساخت باید نیاز های پشتیبان، اسکان مجدد و جا به جایی بررسی شود ما باید تامین مسکن اجتماعی را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ترافیک امسال برای شهرداری درآمدزا نبود/ مسکن اجتماعیِ کنترل شده اجرا شود

طرح ترافیک امسال برای شهرداری درآمدزا نبود/ مسکن اجتماعیِ کنترل شده اجرا شود