مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آذر 1397 ساعت 06:002018-12-14حوادث

بازی با جان ایران


در حالی برای پرونده یوزپلنگ ایرانی که ایران نامگذاری شده، حکم بازگشت به طبیعت صادر شده است که امید معماریان دامپزشک این یوزپلنگ می گوید که او دیگر قابلیت بازگشت به طبیعت را ندارد و اگر در طبیعت رهاسازی شود به زودی جان خود را از دست می دهد.

- در حالی برای پرونده یوزپلنگ ایرانی که "ایران" نامگذاری شده، حکم بازگشت به طبیعت صادر شده است که امید معماریان دامپزشک این یوزپلنگ می گوید که او دیگر قابلیت بازگشت به طبیعت را ندارد و اگر در طبیعت رهاسازی شود به زودی جان خود را از دست می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمستان سال گذشته اعضای یک باند خرید و فروش و قاچاق حیات وحش هنگام جابه جایی یک قلاده یوزپلنگ ایرانی در تهران دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شدند تا به تخلف آن ها رسیدگی شود.

دادگاه بدوی این متهمان که گفته می شود مهمترین پرونده تاریخ تخلفات محیط زیستی در حوزه شکار و صید بود هفته گذشته بدون حضور نماینده حقوقی محیط زیست تشکیل و برای آن حکم صادر شد.

بر اساس این حکم دادگاه بدوی سه نفر از متهمان این پرونده به پرداخت 10 میلیون ریال و یک متهم دیگر به پرداخت 20 میلیون ریال محکوم شدند، همچنین در حکم آورده شده است که یوزپلنگ قابلیت بازگشت به زیستگاه طبیعی خود را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی با جان ایران

بازی با جان ایران