مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 22:062018-12-13سياسي

خرید کالای ایرانی بهترین قدم تحقق اقتصاد مقاومتی است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بهترین کاری که مردم می توانند در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی انجام دهند، خرید اجناس ایرانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در نشست با مسئولان استانی، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در کشور بر اصلاح رویه های اقتصادی و شناسایی راهکارهای حل مشکلات رکود اقتصادی از سوی اقتصاددانان تأکید کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری باید از ظرفیت های داخلی در جهت حل مشکلات اقتصادی استفاده کرد، ازاین رو باید نگاه مسئولان به بیرون از مرزها نباشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب از چندین سال پیش موضوع اقتصاد مقاومتی را برای این روزها مطرح کردند، افزود: اقتصاد مقاومتی بدین معناست که از ظرفیت های موجود در کشور استفاده کنیم تا معضل بیکاری حل شود، به همین دلیل به هیچ وجه نباید نگاهمان به بیرون از کشور باشد.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی موتور محرک برای حل معضلات اقتصادی کشور ما است که سال ها بنا به دلایلی همچون عدم توجه به بنیان اقتصاد درونی با آن مواجه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید کالای ایرانی بهترین قدم تحقق اقتصاد مقاومتی است

خرید کالای ایرانی بهترین قدم تحقق اقتصاد مقاومتی است