مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 18:562018-12-13اقتصادي

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق محروم


18 هزار میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به مناطق محروم اختصاص یافت، بنابراین کشاورزان و کارآفرینان از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، محمود حجتی ظهر امروز در حاشیه افتتاح و کلنگ زنی طرح های آبیاری نوین شهرستان  گلپایگان اظهار کرد: طرح آبیاری نوین 540 هکتاری در شرکت سهامی زراعی گلپایگان که از موفق ترین شرکت های زراعی کشور است، امروز به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: سیستم آبیاری نوین یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی است که مورد استقبال مجلس، دولت و رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، اعتبار و منابع طرح آبیاری نوین  از محل صندوق توسعه ملی در اختیار جهاد کشاورزی است و 85 درصد این اعتبارت از سوی دولت به صورت بلاعوض در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: آب در کشور محدود است و با اجرای طرح های نوین در آبیاری کشاورزی از این نعمت و گوهر گران بها استفاده بهینه شود.

وی از ارائه تسهیلات یارانه ای 18 هزار میلیارد تومانی در بخش روستایی و عشایری در شاخه های مختلف فعالیتی با نرخ 4 در صد تا 15 درصد خبر داد و افزود: این تسهیلات به صورت یارانه ای در بودجه سال جاری و سال 98 منهای تسهیلات 1.

5 میلیارد تومانی سال گذشته تخصیص داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق محروم

اختصاص 18 هزار میلیارد تومان تسهیلات به مناطق محروم