مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 18:062018-12-13اقتصادي

بخش خصوصی میان مردم محبوب نیست و چهره خوبی ندارد


نائب رییس اول اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه بخش خصوصی در کشور چهره خوبی ندارد، گفت: کشوری که در بحران باشد با بهترین مدل ها نمی تواند به سمت عدالت حرکت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، دومین روز ششمین همایش ملی توسعه پایدار با رویکرد بهبود محیط کسب و کار ظهر امروز در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با حضور نائب رییس اتاق بازرگانی ایران با همکاری اتاق خراسان رضوی، تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و کرمان برگزار شد.

ضرورت تعیین سازوکاری برای دسترسی آزاد مردم به اطلاعات  در ابتدای این مراسم، نائب رییس اول اتاق بازرگانی ایران گفت: زمانی که نتوانیم مشابه شهروند دیگری فرصت برای رشد و توسعه داشته باشیم، طبیعتا جامعه به سمت عدالت حرکت نمی کند که امر نگران کننده ای است.

پدرام سلطانی با اشاره بر اینکه در چنین شرایطی که در حال حاضر با آن روبه رو هستیم، باور این است که بتوانیم از بعد اقتصادی عدالت را تعریف کرده و به جایگاه خود دست پیدا کنیم، افزود: از دید ما فعالان اقتصادی تعریف عدالت پیش از برابری در توزیع درآمد و دارایی، برابری در توزیع فرصت ها است.

وی با بیان اینکه کشور ما از اقوام، مذاهب و فرهنگ های مختلف تشکیل شده و ما مشابه کشورهایی که همگونی در جمعیت دارند، نیستیم، به همین برای حاکمیت و اداره چنین کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی میان مردم محبوب نیست و چهره خوبی ندارد

بخش خصوصی میان مردم محبوب نیست و چهره خوبی ندارد