مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 16:552018-12-13اقتصادي

اروپایی ها از طرفداران اصلی گردش در شهداد


مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 2300 نفر گردشگر خارجی در اقامتگاه های بوم گردی شهداد اقامت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامرضا فرخی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت منطقه گردشگری شهداد افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 2300 نفر گردشگر خارجی در اقامتگاه های بوم گردی شهداد اقامت کرده اند که این آمار نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 اقامتگاه بوم گردی در شهداد راه اندازی شده است، اظهار کرد: خوشبختانه با راه اندازی و توسعه اقامتگاه های بوم گردی در شهداد، ماندگاری گردشگران در این منطقه افزایش یافته است.

اقامتگاه های بوم گردی توانسته اند زمینه اشتغال زایی مناسبی را ایجاد کنند و هر اقامتگاه به شکل مستقیم زمینه اشتغال 3 نفر و به طور غیر مستقیم 10 نفر را ایجاد می کند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در ادامه از افزایش 30 درصدی ورود گردشگران ایرانی و خارجی به منطقه شهداد خبر داد و گفت: اکثر گردشگرانی که به شهداد وارد می شوند از کشورهای اروپایی شامل آلمان، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و غیره هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپایی ها از طرفداران اصلی گردش در شهداد

اروپایی ها از طرفداران اصلی گردش در شهداد