مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 16:512018-12-13بين الملل

بیانیه دوپهلوی تشکیلات خودگردان بعد از شهادت چند فلسطینی


تشکیلات خودگردان با صدور بیانیه ای نه تنها با خانواده شهدای عملیات های استشهادی ابراز همدردی نکرد بلکه برای این عملیات ها از اصطلاح خشونت استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، تشکیلات خودگردان در پی تحولات اخیر کرانه باختری و انجام چند عملیات استشهادی طی 24 ساعت گذشته بیانیه صادر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین صفا ، در این بیانیه آمده است: فضایی که یورش هایی مکرر (رژیم صهیونیستی) به شهرها، بعلاوه تحریک علیه محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان (در اشاره به دعوت ها برای ترور عباس در فلسطین اشغالی) ایجاد کرده در کنار نبودِ افق صلح منجر به این سریال خشونت شده که ما آن را محکوم می کنیم؛ هر دو طرف (فلسطینی و اسراییلی) بهای این فضا را می پردازند.

تشکیلات خودگردان تأکید کرد: سیاست دائمی ما مردود دانستن خشونت، یورش و تروریسم شهرک نشینان است و بر توقف تحریک ها و عدم خلق فضای متشنج اصرار داریم.

تشکیلات خودگردان افزود موضع دائمی عباس، تأکید بر پایان اشغالگری، ایجاد دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شرقی و در مرزهای 1967 و نیز پایبندی به قطعنامه های بین المللی بوده که امنیت و صلح و ثبات را برای همه به فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه دوپهلوی تشکیلات خودگردان بعد از شهادت چند فلسطینی

بیانیه دوپهلوی تشکیلات خودگردان بعد از شهادت چند فلسطینی