مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 16:452018-12-13اقتصادي

قدرت نمایی ایران علیه استکبار با فروش کم نفت در بازار جهانی


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از قدرت نمایی ایران علیه استکبار با فروش کم نفت در بازار جهانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی پنجشنبه 22 آذر در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان، با اشاره به توان اداره کشور توسط دولتمردان در جنگ اقتصادی و کاهش فروش یک میلیون بشکه نفت در بازار جهانی، بیان کرد: دربودجه 98 فروش 2 میلیون و 430 هزاربشکه نفت تخمین زده شده اما این تعداد را به یک میلیون کاهش داده ایم.

وی اضافه کرد: کاهش فروش بشکه های نفت علتی بر ناتوانی فروش نفت نیست بلکه وسیله ای است تا به آمریکا ثابت کنیم با این مقدار فروش نفت، توانایی اداره کشور را داریم.

حاجی بابایی ادامه داد: 54 دلار برای فروش هر بشکه بسیار بدبینانه است اما پیش بینی نمایندگان 80 دلار است چراکه قصد ما اثبات توانایی اداره کشور با همین مقدار بودجه است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تولید و اشتغال بحث اصلی در بودجه 98 است، اظهار کرد: برای عبور از این شرایط سخت و معبر ایجاد شده توسط دشمن، نیازمند رضایت و اعتماد عمومی هستیم.

کارسخت و پیچیده ای در مقابل نمایندگان و سایر مسئولان وجود دارد چراکه باید تدابیری اندیشید تا از این شرایط سخت عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نمایی ایران علیه استکبار با فروش کم نفت در بازار جهانی

قدرت نمایی ایران علیه استکبار با فروش کم نفت در بازار جهانی