مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 15:312018-12-13ورزشي

واکنش مربی پرسپولیس به شایعه حضور احمدزاده و طارمی در جمع سرخپوشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، - سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: هفته آخر لیگ است و می خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری خود پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، گفت: در ابتدا از شما بابت تأخیرم عذرخواهی می کنم، حدود یک ساعت و نیم طول کشید تا اینجا برسم، درباره بازی باید بگویم که هفته آخر لیگ است و می خواهیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برسانیم.

* هرگز دنبال بهانه جویی نبودم و نیستم وی ادامه داد: از هوادارانمان تشکر می کنم که همواره ما را تشویق کردند، بعد از مسابقه فردا بازیکنان استراحت می کنند ما هم تیم را کامل تر جمع می کنیم تا در نیم فصل دوم با قدرت کارمان را ادامه بدهیم.

بعد از بازی خوب در اصفهان مقابل پارس جنوبی هم می خواهیم تأکیدی بر آن بازی شود، می دانیم بازی سختی داریم، هیچ جا بازی راحتی نداشتیم، اما خواست و بخت ما یکی بوده است.

در مورد تیم مان نمی خواهم در مورد مشکلات حرف بزنم چون در اصفهان خبرنگاری از من پرسید شما مدام به دنبال بهانه جویی هستید، اما شما شاهدید که هرگز دنبال بهانه جویی نبوده ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مربی پرسپولیس به شایعه حضور احمدزاده و طارمی در جمع سرخپوشان

واکنش مربی پرسپولیس به شایعه حضور احمدزاده و طارمی در جمع سرخپوشان