مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 15:062018-12-13حوادث

حضور خبرنگاران فارس در منزل شهید رفیعی از بوسیدن کف پای مادر تا شرط باهم بودن همسر


دختر کوچک تر با دلبری های کودکانه اش، توجه ما را به خودش جلب می کند، شاید هنوز غم بی پدری را باور نکرده و یا قلب کودکانه او ایمان دارد که شهدا زنده اند و حضور پدر را در کنار خود احساس می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حوالی ساعت 19 شانزدهم آبان ماه بود که در جریان درگیری مأموران پلیس اصفهان با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر ستوان یکم محمود رفیعی، یکی از افسران دلاور و شجاع ناجا در راه امنیت مردم، جان خود را فدا کرد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این حادثه در نزدیکی زندان دستگرد اصفهان اتفاق افتاد در شرایطی که ماموران پلیس 2 نفر از قاچاقچیان را به همراه مقادیری مواد مخدر دستگیر کرده و در حال انتقال آنان بودند که 4-5 نفر از هم دستان اشرار، مسیر خودروی پلیس را سد کرده و درگیری رخ می دهد، در جریان این درگیری ستوان یکم محمود رفیعی با اصابت گلوله به شهادت می رسد اما قاچاقچیان بلافاصله مورد تعقیب مأموران پلیس قرارگرفته و صبح 17 آبان ماه یعنی تنها چند ساعت پس از شهادت این سرباز اسلام، دستگیر شدند.

از آنجا که مجموعه خبرگزاری فارس تجلیل احترام به خانواده های معزز شهدا که از سرمایه های اصلی نظام انقلاب اسلامی هستند را بر خود وظیفه می داند، چند تن از خبرنگاران این خبرگزاری به منظور تجدیدعهد با آرمان های شهدایی که مظلومانه و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور خبرنگاران فارس در منزل شهید رفیعی از بوسیدن کف پای مادر تا شرط باهم بودن همسر

حضور خبرنگاران فارس در منزل شهید رفیعی از بوسیدن کف پای مادر تا شرط باهم بودن همسر