مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 15:062018-12-13اقتصادي

پیش بینی قیمت نفت برای سال 98 بالای 80 دلار است


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه کار دشواری برای تدوین بودجه 98 داریم، گفت: باید به سمتی حرکت کنیم تا تدابیری برای اقشار کم درآمد در نظر گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حمیدرضا حاجی بابایی ظهر امروز در شورای برنامه ریزی استان با بیان اینکه خوشبختانه همدان بر روی ریل توسعه قرار گرفته و تمام شهرستان ها در حال حرکت بر روی این ریل هستند، اظهار کرد: بین دستگاه های مختلف استان همدلی و همکاری وجود دارد.

وی اشاره ای به پروژه های ملی همدان، احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی، زورخانه باستانی، منطقه ویژه فناوری های برتر، دو پروژه فامنین، موزه منطقه ای و موزه هنرهای معاصر، پردیس سینمایی، پروژه اتوبان تهران - ملایر، بیمارستان اکباتان، منطقه چهل چمن برای انتقال صدا و سیما، پتروشیمی ابن سینا و هگمتانه، ورزشگاه تخصصی سه طبقه سعیدیه و چهار پروژه گردشگری را بخشی از این پروژه ها عنوان کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه اشاره ای به موضوع کلانشهر شدن همدان کرد و گفت: این موضوع از سال 88 مصوب شده و در حال حاضر پیگیر آن هستیم.

وی با بیان اینکه کار سخت و دشواری را برای تدوین بودجه 98 در مجلس خواهیم داشت ادامه داد: باید تدابیری اندیشیده شود تا از این معبر عبور کنیم، نه به دلیل آنکه در تنگنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی قیمت نفت برای سال 98 بالای 80 دلار است

پیش بینی قیمت نفت برای سال 98 بالای 80 دلار است