مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 14:562018-12-13اجتماعي

بخش عمده اقدامات طرح زمستانی بر عهده رانندگان است


رییس پلیس راهور کشور با بیان اینکه بخش عمده اقدامات در سفرهای زمستانی بر عهده رانندگان است گفت: افرادی که قصد انجام سفرهای زمستانی دارند، علاوه بر تجهیزات لازم، - سردار حمیدی رییس پلیس راهور کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در حاشیه مراسم افتتاح طرح زمستانه که صبح امروز در شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: طرح زمستانه سال 97 از امروز آغاز می شود و با هماهنگی سازمان های امدادی در شهرها و جاده های کشور اعم از اورژانس، راهداری، هلال احمر، سازمان امداد و نجات، امداد خودرو، شهرداری و غیره به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه دارد، گفت: بخش عمده اقدامات به رانندگانی بازمی گردد که قصد انجام سفرهای زمستانی را دارند و باید علاوه بر تجهیزات لازم، زمان مناسبی را برای سفر انتخاب کنند.

رییس پلیس راهور کشور با اشاره به دو محور پرتردد هراز و چالوس افزود: علاوه بر این دو محور، در سایر محورهای کوهستانی در زمستان دارای شرایطی مانند ریزش سنگ، بهمن و رانش زمین است.

سردار حمیدی با بیان اینکه برف و کولاک در بسیاری از محورها طبیعی است، خاطرنشان کرد: نکته مهم این است که ما خود را با شرایط زمستانی وفق دهیم، در این زمینه اطلاع رسانی دقیقی از طریق سایت ها و سازمان های مختلف صورت می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمده اقدامات طرح زمستانی بر عهده رانندگان است

بخش عمده اقدامات طرح زمستانی بر عهده رانندگان است