مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 14:102018-12-13سياسي

انتقاد از موازی کاری به عنوان گرفتاری اصلی پژوهش های علوم انسانی اسلامی


رییس پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی گفت: حوزه پژوهش های علوم انسانی با رویکرد اسلامی در کشور دچار تشتت فراوان است و فعالیت های موازی و تکراری زیادی انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید عبدخدایی در نخستین نشست مشترک روسا و معاونین پژوهشی مراکز حوزوی و دانشگاهی مشهد که در دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: پژوهشکده مطالعات اسلامی در علوم انسانی بر اساس ایده و فضای علم دینی مطرح شد و عمده ترین محور فعالیت ها و ماموریت اصلی خود را در ارتباط با داخل دانشگاه و تغییر فضای علوم انسانی داخل دانشگاه مطرح کرد.

وی ادامه داد: هدف این پژوهشکده این نبود که به صورت جزیره ای جدا از مسائل دانشگاه، مسائل پژوهشی را دنبال کند؛ بلکه هدف اصلی این بود که نفوذی در گروه های موجود در دانشگاه فردوسی داشته باشد و بتواند این گفتمان را مطرح کند و در دل گروه های آموزشی و پژوهشی موجود در دانشگاه به این جهت هدایت شود.

در همین خصوص گروه های پژوهشی تعلیم و تربیت اسلامی ، اقتصاد اسلامی و مدیریت اسلامی ، فقه و حقوق اسلامی در این پژوهشکده شکل گرفت.

در همین خصوص تعامل با دانشکده های علوم انسانی موجود در دانشگاه با بهره گیری از ظرفیت های اسلامی و دینی سطح شهر مشهد مورد توجه پژوهشکده قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از موازی کاری به عنوان گرفتاری اصلی پژوهش های علوم انسانی اسلامی

انتقاد از موازی کاری به عنوان گرفتاری اصلی پژوهش های علوم انسانی اسلامی