موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 12:352018-12-13بين الملل

3 نکته درباره پوشش خبری اعتراضات فرانسه


وقتی فعالان رسانه در صحنه اعتراضات و درگیری ها حضور دارند می توانند خبرها و محتوای دست اول و باکیفیت را تهیه و منتشر کنند و جریان اصلی رسانه ای را در دست بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر ایران در ادامه نوشت: در روزهای اخیر فرانسه شاهد اعتراضات ضددولتی است.

در این باره می توان به نکات رسانه ای زیر اشاره کرد.

1- حضور خبرنگاران در صحنه اعتراضات در حوادث پاریس و دیگر شهرهای فرانسه، یک نکته مشهود، حضور جدی و پررنگ خبرنگاران و عکاسان در صحنه اعتراضات و درگیری هاست.

در هر جایی از درگیریها میان معترضان و پلیس می توان خبرنگاران و عکاسان را دید که مشغول فعالیت و تهیه خبر و گزارش و عکس و فیلم هستند.

دو طرف درگیری نیز در قرارداد نانوشته ای سعی می کنند امنیت فعالان رسانه را حفظ کنند.

البته قطعا نیروهای پلیس فرانسه درباره رفتار مناسب با خبرنگاران آموزش دیده اند.

پلیس در کشورهای توسعه یافته تلاش می کند از آسیب زدن به امنیت فردی، ابزار و تجهیزات یا اخلال در انجام فعالیت های فعالان رسانه ای خودداری کند.

خبرنگاران و فعالان رسانه ای در صحنه درگیریها یا اعتراضات شهری به مانند پرستاران و امدادگران در صحنه جنگ، باید امنیت شان حفظ شود و از آزادی عمل حرفه ای برخوردار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نکته درباره پوشش خبری اعتراضات فرانسه

3 نکته درباره پوشش خبری اعتراضات فرانسه