مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 12:052018-12-13اقتصادي

لزوم عرضه محصولات ارگانیک مورد نیاز در میادین میوه و تره بار


باید کاری کنیم که در همه میادین میوه و تره بار به اندازه نیازی که وجود دارد محصولات ارگانیک عرضه شود.

- شهردار تهران گفت : باید کاری کنیم که در همه میادین میوه و تره بار به اندازه نیازی که وجود دارد محصولات ارگانیک عرضه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی، صبح امروز (پنجشنبه ) در مراسم افتتاح یازدهمین نمایشگاه محصولات غذایی ارگانیک در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری تهران برای تداوم چنین برنامه هایی، برنامه ای در نظر دارد، اظهار کرد: ارائه محصولات غذایی سالم اعم از میوه جات، خشکبار و دیگر محصولات یکی دیگر از وظایف اصلی حاکمیت ها در کل دنیا است و طبیعتا در کشور ما هم به جهت مصوبات شورای اسلامی شهر تهران و مصوبات قانونی جزو وظایف ما در میادین میوه و تره بار، ارائه خدمات به همشهریان محترم در تهران است.

شهردار تهران ادامه داد: موضوع خاص ارگانیک چند دهه است که در دنیا بسیار مطرح شده است، تاثیرات زیست محیطی ناشی از بی توجهی به سموم، آفات و نگهداری محصولات کشاورزی تاثیر مستقیمی در این زمینه دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود، اضافه کرد: خوشبختانه در این نمایشگاه با توجه به گواهی هایی که صادر می شود و این گواهی ها را موسسه استاندارد و موسسات بین المللی در این زمینه به شکل تصادفی چک می کنند، اگر کنترل کیفی را پشت سر بگذارند، مشخص م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم عرضه محصولات ارگانیک مورد نیاز در میادین میوه و تره بار

لزوم عرضه محصولات ارگانیک مورد نیاز در میادین میوه و تره بار