مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:552018-12-13اقتصادي

رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود «فضای کسب و کار» فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که بهبود فضای کسب و کار در اقتصاد برای جذب سرمایه گذاری، تولید و اشتغال موثر است، - رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود فضای کسب و کار فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که بهبود فضای کسب و کار در اقتصاد برای جذب سرمایه گذاری، تولید و اشتغال موثر است، گفت: رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود فضای کسب و کار فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی جهانگیری در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به این که بهبود فضای کسب و کار در اقتصاد برای جذب سرمایه گذاری، تولید و اشتغال موثر است، در ادامه اظهار کرد: رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود فضای کسب و کار فرصت مناسبی برای حضور سرمایه گذاران است.

وی با بیان این که وقتی رتبه بهبود فضای کسب و کار آذربایجان شرقی در سه ماهه زمستان 96 از 21 به 1 در سه ماهه بهار و تابستان رسیده، تصادفی نیست، افزود: تکرار دو دوره رتبه نخست و ادامه این روند هم تصادفی نیست که باید این روند را حفظ کنیم.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که اتاق بازرگانی کشور این فضا را به عنوان کارشناس بخش خصوصی ارزیابی کرده است، گفت: کسب این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود «فضای کسب و کار» فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران

رتبه یک آذربایجان شرقی در بهبود «فضای کسب و کار» فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران