مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:312018-12-13حوادث

از سوی جانشین فرمانده ناجا دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: عدم توسعه الزامات مورد نیاز در جاده ها، عدم هماهنگی سازمان ها و کیفیت خودروها روند کاهشی آمار حوادث رانندگی را متوقف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی فارس، سردار ایوب سلیمانی در رزمایش طرح ترافیکی زمستانی 97 افزود با اشاره به این که از سال 85 تا سال گذشته پلیس موفق شد تلفات حوادث رانندگی را کاهش دهد افزود: در این مدت شمار کشته های تصادفات رانندگی از 27 هزار نفر به 16 هزار نفر رسید که این آمار کاهش 45 درصدی در شمار کشته ها را نشان می دهد.

این کاهش تلفات در حالی رخ داده است که شمار خودروها و موتورسیکلت های کشور و تعداد رانندگان و طول راه های ما افزایش داشته است.

وی در خصوص دلایل توقف روند کاهشی آمار تلفات رانندگی گفت : متاسفانه به دلیل عدم توسعه الزامات مورد نیاز در جاده ها، عدم هماهنگی سازمان ها و کیفیت خودروها روند کاهشی آمار حوادث رانندگی متوقف شد و نگرانیم اگر اقدامی جدی و اساسی صورت نگیرد، دوباره شاهد افزایش تعداد تلفات حوادث رانندگی باشیم.

جانشین فرمانده ناجا به برنامه ششم توسعه اشاره و تاکید کرد: بر اساس این برنامه دولت موظف شده است تلفات جاده ای را 30 درصد در طول برنامه کاهش دهد و این امر مورد تاکید تمامی مسئولان و مقامات  کشور نیز قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سوی جانشین فرمانده ناجا دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد

از سوی جانشین فرمانده ناجا دلایل توقف روند کاهشی آمار حوادث رانندگی تشریح شد