مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 11:202018-12-13حوادث

دستگیری سارقان مسلح سنگ الماس از بازار تهران


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 4 سارق مسلح سنگ الماس از بازار تهران، هنگام خروج از مرز های شمال غربی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا لطفی گفت: پنجم آذر ماه سال جاری، پرونده ای با موضوع سرقت مسلحانه از کلانتری 113 بازار به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن مال باخته عنوان کرده بود 4 سارق مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت 3 قطعه سنگ الماس به ارزش تقریبی 3 میلیارد تومان و همچنین مبلغ 100 هزار یورو از وی کرده اند.

وی افزود: مال باخته پس از حضور در اداره یکم در اظهاراتش به کارآگاهان، عنوان کرد که حدود یک ماه پیش در یک دفتر حقوقی با جوانی به نام م.

آشنا شدم؛ این آشنایی دو طرفه برای انجام چند معامله تجاری ادامه داشت تا اینکه یک روز صحبت بر سر خرید و فروش سنگ های گران قیمت از جمله الماس مطرح شد و م.

مدعی شد که یکی از دوستانش قصد معاوضه یک قطعه سنگ الماس 50 قیراطی با چند سنگ الماس کوچک تر را دارد؛ با طرح این پیشنهاد به م.

عنوان کردم که من خودم شخصا در زمینه خرید و فروش سنگ های گران قیمت فعالیت دارم؛ پس از چندین جلسه صحبت بر سر قیمت و رویت تصویر سنگ های الماس از جمله سنگ الماس 50 قیراطی، توافق شد تا 3 قطعه سنگ الماس کوچک تر به همراه مبلغ 100 هزار یورو با سنگ الماس 50 قیراطی معاوضه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان مسلح سنگ الماس از بازار تهران

دستگیری سارقان مسلح سنگ الماس از بازار تهران