مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 10:352018-12-13اقتصادي

خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می شوند؟


فولکس واگن اعلام کرده است که می خواهد تولید مدل های کم فروش را کاهش داده و بجای آن تا سال 2025 میلادی تولید خودروهای الکتریکی را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نظر می رسد که شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بزرگترین خودروساز در اروپا به شمار می رود و سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی خودرو را نیز به خود اختصاص داده است، حالا تصمیم گرفته است در ساختار خط تولید و فعالیت و عملکرد خود تغییر و تحولات جدیدی را ایجاد کرده و به نوعی برنامه های خود را برای دستیابی به فروش و سوددهی بیشتر سازمان دهی کند.

در همین راستا فولکس واگن به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد تا سال 2025 میلادی تمرکز خود را بیشتر بر روی توسعه و افزایش ظرفیت خط تولید خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست بگذارد و در عوض مدل های کم تقاضا و کم فروش تر را کاهش دهد تا بدین ترتیب بازدهی خود را بالا برده و سهم بیشتری از بازارهای جهانی خودرو را از آن خود کند.

فولکس واگن با اینکه در بیانیه مطبوعاتی خود از این تصمیم اطلاع رسانی کرده، اما هنوز جزییات دیگری را مبنی بر اینکه دقیقا چه مدل هایی از خط تولید این خودروساز آلمانی حذف خواهند شد، منتشر نکرده است.

رالف براندشتاتر، مدیر ارشد عملیات فولکس واگن در این خصوص خاطرنشان کرد: ما باید ساختار فعالیت و عملکرد شرکت خود را با سرعت و دقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می شوند؟

خودروهای برقی جایگزین توقف تولید خودروهای کم فروش فولکس واگن می شوند؟