مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 10:252018-12-13سياسي

نیازمند مدیران جنگی هستیم


معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: کشور نیازمند مدیران جنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا اربابی در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان برنامه و بودجه استان خراسان شمالی با بیان اینکه کشور در صحنه جنگ اقتصادی است، اظهار کرد: باید با اتکا به ظرفیت های درونی و همراهی مدیران جنگ و پایبند به ارزش های اسلامی به کشور کمک کنیم تا از این جنگ اقتصادی پیروز و سربلند خارج شود.

وی در ادامه افزود: مدیر باید اهل ریسک باشد، مدیری که بگوید چند صباحی پشت میز مینشینم و از مسئولیتم خداحافظی می کنم مدیر نیست و باید از مدیریت خود دست بکشد و مسئولیت را به کسی که برای مردم و این کشور غیرت دارد بسپارد.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه برنامه متناسب برای استان باید تبیین شود، تاکید کرد: باید به دنبال کارشناس محوری بود نه اینکه به دنبال مدیر محوری باشیم.

به گفته وی رمز موفقیت جامعه و رسیدن به توسعه همه جانبه، وجود مدیران آینده نگر است، چون مدیران رانندگان اصلی اداره ها هستند.

اربابی یادآور شد: استان خراسان شمالی باید به قطبی برای کشاورزی و دامپرور تبدیل شود اگر تمرکز را برای برنامه ریزی این امر بگذاریم بسیاری از مشکلات مانند بیکاری و آسیب های اجتماعی حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند مدیران جنگی هستیم

نیازمند مدیران جنگی هستیم