مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 10:152018-12-13سياسي

جوانان مجری مصوبات مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت در آینده هستند


یک عضو اندیشکده علوم اجتماعی مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت با تاکید بر اینکه جوانان مجری مصوبات این مرکز در آینده هستند، گفت: الگوی پیشرفت ناظر به آینده است اما در این مسیر از شرایط گذشته و شرایط حال نیز بهره می برد بنابراین جوانان نقش اصلی اجرای مصوبات آن را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوازدهمین کنگره پیشگامان پیشرفت با عنوان ظرفیت ها، چالش ها و تدابیر پیشرفت ایران صبح امروز (پنجشنبه 22 آذر) از سوی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در دانشگاه الزهرا برگزار شد.

این مراسم با پخش صحبت های مقام معظم رهبری با عنوان پیشرفت کشور و برنامه مربوط به آن و تبیین الگوی پیشرفت ایرانی _اسلامی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم دکتر سوسن باستانی، عضو هیات علمی و استاد گروه علوم اجتماعی دانشگاه الزهرا و عضو اندیشکده علوم اجتماعی مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت گفت: نکته مثبتی که مرکز از شروع به کار خود برای تهیه و تدوین و به اجرا رساندن الگو مد نظر قرار داده توجه به موضوعات متفاوت در اندیشکده های متفاوت با حضور افراد در حوزه های مختلف و توجه به گروه های مختلف اجتماعی بوده که از نخست در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان مجری مصوبات مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت در آینده هستند

جوانان مجری مصوبات مرکز الگوی اسلامی و ایرانی پیشرفت در آینده هستند