مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 09:102018-12-13سياسي

گودرزی: ایران از مذاکرات صلح یمن استقبال می کند


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که جمهوری اسلامی ایران از انجام مذاکرات صلح یمن و رسیدن به راه حل های مردمی برای حل بحران استقبال می کند.

- مسعود گودرزی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری دور جدید گفت وگوهای صلح یمن با حضور طرف های درگیر و با نظارت سازمان ملل در استکهلم سوئد، اظهار کرد: با مروری به روند بحران های منطقه این فرمول به خوبی مشهود است که بعد از وقوع بحران شاهد اطاله آن و سپس شروع مذاکرات مجددا و اطاله آن خواهیم بود.

وی افزود: با توجه به این که دخالت های منطقه ای بحران را در درگیری ها ادامه می دهد و سایر کشورها برای حل بحران ها ورود پیدا می کنند باید در وهله اول در بحران یمن کشورهای خارجی مداخله ای نداشته باشند و گروه های داخل یمن برای حل مشکل به یک توافق برسند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران از انجام مذاکرات صلح یمن استقبال می کند، گفت : راه حل های مردمی برای حل بحران منطقه ای همواره نتیجه بخش خواهد بود که نمونه آن را در سوریه و عراق دیدیم و لازم است همین موضع در مورد یمن هم پیگیری شود.

قطعا اگر موضوع به گروه های یمنی واگذار شود آنها می توانند به تفاهم برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گودرزی: ایران از مذاکرات صلح یمن استقبال می کند

گودرزی: ایران از مذاکرات صلح یمن استقبال می کند