مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آذر 1397 ساعت 08:012018-12-13بين الملل

قاسمی: برای احقاق حقوق اتباع ایرانی درحال رایزنی با گرجستان هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی چهارشنبه شب با بیان اینکه منتظر توضیح دولت تفلیس در قبال برخورد با اتباع ایرانی هستیم افزود، - سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان در پاسخ به سوالی در رابطه با عدم اجازه دولت گرجستان به برخی از اتباع ایرانی در مبادی ورودی این کشور گفت: اتباع اخراج شده کشورمان مورد حمایت دولت ایران هستند و برای احقاق حقوق آن ها در حال مذاکره با تفلیس هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی چهارشنبه شب با بیان اینکه منتظر توضیح دولت تفلیس در قبال برخورد با اتباع ایرانی هستیم افزود، برخورد گرجستان با هموطنانمان جای شگفتی دارد.

وی در رابطه با تجمع تعدادی از معترضین مقابل سفارت گرجستان در تهران اظهار کرد: من این خبر را الان از برخی خبرنگاران شنیدم و خودم در جریان جزییات آن نیستم.

وی افزود: به من گفته شد آن ها افرادی هستند که در سفر به گرجستان مورد بی مهری مرزبانی این کشور قرار گرفته و از ورودشان به گرجستان ممانعت به عمل آمده است.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران گفت: در هفته های اخیر شنیده ها و گزارشات دریافتی مبنی بر این موضوع داشتیم که تعدادی از اتباع کشورمان که عازم آن کشور بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاسمی: برای احقاق حقوق اتباع ایرانی درحال رایزنی با گرجستان هستیم

قاسمی: برای احقاق حقوق اتباع ایرانی درحال رایزنی با گرجستان هستیم