مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 21:062018-12-12سياسي

تقویت توان دفاعی موجب استقلال و حفظ تمامیت ارزی کشور می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری امیر دریادار امیر رستگاری، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در همایش تبیین دکترین مقاومت که به همت دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، - معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح گفت: تقویت توان دفاعی کشور، تنها عامل فاصله دهنده از تفکر قدرت و بازدارندگی نظامی است که موجب استقلال و حفظ تمامیت ارزی کشور می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری امیر دریادار امیر رستگاری، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در همایش تبیین دکترین مقاومت که به همت دفتر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه هم قدرت دفاعی و هم قدرت تهاجمی برای کشور ما نیاز است، بیان کرد: امنیت برای مردم کشور و آینده توسعه کشور نیاز ضروری است.

امیر رستگاری مأموریت صنایع راهبردی به همراه نیرو های مسلح را 4 مورد دانست و گفت: ابعاد مأموریت صنایع راهبردی به همراه نیرو های مسلح، سیاسی ، ماموریتی و مسئولیتی ، تولید علم و دانش و اقتصاد است.

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح با اشاره به جنبه سیاسی این مأموریت، مطرح کرد: جنبه سیاسی در دو بخش سیاست داخلی و سیاست بین المللی است که در بخش داخلی، موجب انسجام، قدرت و غرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت توان دفاعی موجب استقلال و حفظ تمامیت ارزی کشور می شود

تقویت توان دفاعی موجب استقلال و حفظ تمامیت ارزی کشور می شود