مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 18:302018-12-12سياسي

تفاهمنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه


تفاهم نامه همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه، عصر امروز به امضای ابوذر ابراهیمی ترکمان و آیت الله علیرضا اعرافی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این تفاهمنامه همکاری به منظور فراهم کردن بستر لازم جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف مندرج در اسناد بالادستی و با عنایت به ضرورت افزایش سطح همکاری های دو جانبه در زمینه های فرهنگی، تربیتی، تبلیغی، علمی و پژوهشی بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه، عصر امروز (21 آذرماه) به امضای ابوذر ابراهیمی ترکمان و آیت الله علیرضا اعرافی رسید.

ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنان آغازین خود ضمن خیرمقدم به آیت الله اعرافی و ابراز خرسندی از تحقق امضای تفاهمنامه همکاری بین این سازمان و مرکز مدیریت حوزه های علمیه اظهار کرد: این سازمان برای یکپارچه سازی فعالیت های فرهنگی در خارج از کشور تأسیس شده و با توجه به رسالتی که در جهت معرفی ارزش های فرهنگی ایرانی ـ اسلامی دارد، اقدام به امضای این تفاهمنامه برای مشارکت و هم افزایی در عرصه های مشترک می کند.

رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به اهداف تفاهمنامه، بر ضرورت پیگیری و اجرایی شدن مفاد آن در برنامه های شش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه

تفاهمنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مرکز مدیریت حوزه های علمیه