مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 17:062018-12-12سياسي

مردم از لحاظ بصیرتی از مسئولان BMW سوار پیشی گرفته اند


گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طالب قلیجی؛* سلام آقای علی اکبری، رییس محترم دانشگاه ایلام، به یاد دارم تا شما را می دیدم دم به دم می گفتید بگذارید فضای سیاسی بازی در دانشگاه برقرار باشد، - چه باید کنیم و چه بگوییم که افرادی همچون رؤسای دانشگاه و استانداران ما همیشه پایشان گیر بوده و سیل مردم از لحاظ بصیرتی بر آنان پیشی گرفته اند؛ گرچه سوار بر BMW نیستند.

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طالب قلیجی؛* سلام آقای علی اکبری، رییس محترم دانشگاه ایلام، به یاد دارم تا شما را می دیدم دم به دم می گفتید بگذارید فضای سیاسی بازی در دانشگاه برقرار باشد، بگذارید پیشرفت کنیم و شما را به خدا مانع پیشرفت استان نشوید.

حرفهایتان در گوشم همیشه زنگ می زد تا چند شب پیش شنیدم در مراسم گرامیداشت سالروز 16 آذر با پخش کلیپ یکی از سران فتنه وعده پخش کلیپ و تصاویر دیگر سران فتنه را نیز داده اید.

با خودم گفتم حتما شایعه است شما پایبند به اصول اخلاقی خودتان هستید! این تردید در دلم بود تا وقتی که شما هیچ عکس العملی نشان ندادید، دلم قرص شد که بی شک درست است و شما به نحوی حمایت کرده اید از سران فتنه.

آقای علی اکبری خوش رویی به چه قیمتی وقتی خطوط قرمز را تشخیص ندهید?! گیریم پسوند و پیشوند شما هزار دکتر و پروفسور بود، اما وقتی نتوانستید خطوط ممنوعه انقلاب را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم از لحاظ بصیرتی از مسئولان BMW سوار پیشی گرفته اند

مردم از لحاظ بصیرتی از مسئولان BMW سوار پیشی گرفته اند