مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 17:052018-12-12سياسي

ابرازی همدردی 141 فیلم ساز با خانواده ذبیحی


صد و چهل و یک فیلم ساز در نامه ای خشونت و قتل رحیم و کیوان ذبیحی را محکوم و با خانواده های داغدارشان ابراز همدردی کردند.

- صد و چهل و یک فیلم ساز در نامه ای خشونت و قتل "رحیم و کیوان ذبیحی" را محکوم و با خانواده های داغدارشان ابراز همدردی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نامه فیلم سازان با نهایت تأسف و تأثر عمیق و ابراز همدردی با خانواده ی داغدار برادران ذبیحی و محکوم کردن نحوه ی قتل دو انسان اظهار امیدواری کردند که هر چه زودتر توسط کارآگاهان و مسئولان قضایی زوایای مختلف این جنایت برای افکار عمومی و جامعه ی سینمایی روشن شود و سؤالات و ابهامات این جنایت هولناک علیه این دو هنرمند و همکار مقتول ما پاسخ داده شود.

در بخش دیگری از این بیانیه هنرمندان از رحیم ذبیحی به عنوان یکی از هنرمندان مهم و با استعداد و پر تلاش و پرافتخار سینمای ایران نام بردند و از مقامات و مسئولین محترم مربوطه خواسته اند تا خانواده ی مصیبت زده و داغدار و همکاران و جامعه ی هنری را تا جلوگیری از تکرار خشونت های اینچنینی علیه شهروندان و هنرمندان همراهی و پشتیبانی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجساد سوخته رحیم ذبیحی -هنرمند فیلمساز بانه ای- و برادرش کیوان ذبیحی عصر روز جمعه 16 آذرماه جاری در جاده روستای نیزه رود واقع در 5 کیلومتری مسیر بانه-آرمرده کشف شده و کمتر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابرازی همدردی 141 فیلم ساز با خانواده ذبیحی

ابرازی همدردی 141 فیلم ساز با خانواده ذبیحی