مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 16:162018-12-12فرهنگي

واکنش کارگردان مشهور تئاتر به آلوده شدن بازیگران به تئاترهای لاکچری!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر در گفت وگو با میزان، درخصوص فروش بلیت های گران قیمت تئاتر برای برخی آثار نمایشی گفت: - واکنش کارگردان مشهور تئاتر به آلوده شدن بازیگران به تئاترهای لاکچری! کارگردان مشهور تئاتر گفت: متاسفانه در تئاتر امروز یک عده خرپول تفنن طلب پیدا شده اند که به دنبال سرگرمی خودشان هستند و بدبختانه قشر متوسط فرهنگی به دلیل مشکلات مالی در عرصه تئاتر نابود شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، قطب الدین صادقی نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر در گفت وگو با میزان، درخصوص فروش بلیت های گران قیمت تئاتر برای برخی آثار نمایشی گفت: وضعیت فعالی تئاتر و ظهور بروز آثار که به تئاتر لاکچری و بورژوازی معروف شده اند به شدت برای تئاتر خطرناک است.

وی در همین راستا ادامه داد: صاحبان آثار تئاتری که با بلیت های هنفگت در اماکن مختلف تئاتر روی صحنه می برند عده ای نوکیسه هستند که می خواهند جامعه را به سمت و سوی اشرافیگری سوق دهند.

بازیگر سریال کلاه پهلوی تئاتر لاکچری را تئاتر بدون دغدغه مفهوم خواند و اضافه کرد: افرادی که آثار تئاتر لاکچری را روی صحنه می برند نه به دنبال حرف خاصی هستند و نه در کل به خود تئاتر فکر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کارگردان مشهور تئاتر به آلوده شدن بازیگران به تئاترهای لاکچری!

واکنش کارگردان مشهور تئاتر به آلوده شدن بازیگران به تئاترهای لاکچری!