مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:502018-12-12سياسي

لزوم ارائه بسته های تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده تهران


رییس کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر لزوم ارائه بسته های تشویقی در تمامی مناطق تهران برای نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران، - گفت: شهرداری و دولت می توانند با امکاناتی که در اختیار دارند، سرمایه گذاران و مالکان را برای نوسازی بافت های فرسوده تشویق کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در حاشیه آغاز پروژه نوسازی 26 پلاک فرسوده در منطقه 17 در جمع خبرنگاران، گفت : هنگامی می توانیم در نوسازی بافت های فرسوده موفق عمل کنیم که شهرداری تهران و دولت بتوانند بسته های تشویقی موثری به شهروندان ارائه کنند.

بی تردید همان طور که امروز شهرداری منطقه 17 در صدور پروانه برای نوسازی بافت های فرسوده بدون سود عمل می کند، دیگر دستگاه ها نیز باید در نوسازی بافت های فرسوده همکاری داشته باشند.

به ویژه بانک های عامل که می توانند وام های کم بهره با مدت زمان زیاد پرداخت کنند.

وی افزود: امروز یک فرصت تاریخی برای شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری تهران است که با همکاری تمامی دستگاه ها و کمک بخش خصوصی بتواند نوسازی بافت های فرسوده را به یک مطالبه تبدیل کنند.

یکی از مهم ترین مشکلات در نوسازی بافت های فرسوده عدم رغبت مالکان و سرمایه گذاران در اجرای این پروژه ها است که دلیل آن نیز صرفه اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارائه بسته های تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده تهران

لزوم ارائه بسته های تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده تهران