مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-12اقتصادي

صف جهیزیه و وام کارگشایی در فارس به صفر رسیده است


مدیرکل کمیته امداد امام(ره) فارس با اشاره به صفر رسیدن صف جهیزیه و وام کارگشایی در استان، خاطرنشان کرد: نزدیک به 20 میلیارد تومان در حوزه کارگشایی به مددجویان نیازمند و حتی نیازمندانی که مددجو نبوده اند پرداخت شده است.

- مدیرکل کمیته امداد امام(ره) فارس با اشاره به صفر رسیدن صف جهیزیه و وام کارگشایی در استان، خاطرنشان کرد: نزدیک به 20 میلیارد تومان در حوزه کارگشایی به مددجویان نیازمند و حتی نیازمندانی که مددجو نبوده اند پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد بذرافشان امروز 21 آذر ماه در جلسه شورای اداری کازرون که با حضور رییس کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: در راستای نگاه تحولی برای خدمت رسانی مطلوب تر و کاهش فاصله زمانی خدمت، چهار اداره کمیته امداد در این شهرستان راه اندازی شده که یک در اداره کازرون و سه اداره دیگر در بخش خشت، کنارتخته و قائمیه از جمله آنهاست.

وی با بیان این که این چهار اداره به صورت مستقل زیر نظر اداره کل استان مشغول به فعالیت هستند، افزود: این اقدام برای تسهیل در کار مددجویان انجام شده است.

بذرافشان با تصریح بر این نکته که در حوزه اشتغال مددجویان در فارس یک انقلاب شکل گرفته، گفت: به عنوان مثل در شهرستان کازرون نزدیک به 12 میلیارد تومان در حوزه اشتغال هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف جهیزیه و وام کارگشایی در فارس به صفر رسیده است

صف جهیزیه و وام کارگشایی در فارس به صفر رسیده است