مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:452018-12-12سياسي

فتاح: چرا برخی مسئولان اصل انقلابی خود را فراموش می کنند؟


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سال گذشته 100 درصد اعتبارات این نهاد جذب شده است، از پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد حمایتی در کشور خبر داد.

- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه سال گذشته 100 درصد اعتبارات این نهاد جذب شده است، از پرداخت بیش از 2 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان این نهاد حمایتی در کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز فتاح چهارشنبه 21 آذرماه در شورای اداری شهرستان کازرون ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان و همچنین افرادی که در حوادث اخیر کازرون کشته شدند، بر پرهیز مسئولان و مردم از غفلت تاکید و اظهار کرد: مسئولان ما از تبار این انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه چرا برخی مسئولان ما اصل انقلابی خود را فراموش می کنند، خاطرنشان کرد: اگر اختلاف عقیده وجود دارد اما اصل انقلاب برای همه یکی است و نمی شود امام فراموش شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به تعداد شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: اسم 15 هزار شهید نباید تنها یک تیتر باشد بلکه باید عمق داشته باشد آن هم در این موقعیت حساس از انقلاب که انقلاب ما در آستانه چهل سالگی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتاح: چرا برخی مسئولان اصل انقلابی خود را فراموش می کنند؟

فتاح: چرا برخی مسئولان اصل انقلابی خود را فراموش می کنند؟