مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:152018-12-12بين الملل

ایالات متحده، متهم اصلیِ اخلال در کنفرانس اقلیمی لهستان


وزیر امور خارجه وانواتو اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای توسعه یافته با حجم بالای انتشار کربن دی اکسید به طور چشمگیر در حال بی ثمر کردن نتایج کنفرانس اقلیمی سازمان ملل متحد در کاتوویتسِ لهستان هستند.

- وزیر امور خارجه "وانواتو" اعلام کرد: ایالات متحده آمریکا و دیگر کشورهای توسعه یافته با حجم بالای انتشار کربن دی اکسید به طور چشمگیر در حال بی ثمر کردن نتایج کنفرانس اقلیمی سازمان ملل متحد در "کاتوویتسِ" لهستان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشدار او در حالی مطرح شد که پیش تر نیز کشورهای اقیانوس آرام و هند هشدار داده بودند در صورت عدم ایجاد قوانینی برای اقلیم جهانی، این کشورها رو به نابودی می روند.

رالف رجینوانو، وزیر امور خارجه وانواتو در سخنرانی کوبنده ای در مقابل وزیران و سران دولت ها با تاکید بر این که کشورهای توسعه یافته با وجود سهم بالا در انتشار کربن دی اکسید، تعمدا در حال مانع تراشی برای مذاکرات هستند، انگشت اتهام را به سوی ایالات متحده برد.

وی با بیان این که کشورهایی که بیشترین مسئولیت را در برابر تغییرات اقلیمی دارند در تلاش برای خنثی سازی تلاش ها در این زمینه هستند، اظهار کرد: این امر عمیقا بر من تاثیر می گذارد که شاهد این هستم که مردم آمریکا و دیگر کشورهای توسعه یافته در سراسر جهان در حال رن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایالات متحده، متهم اصلیِ اخلال در کنفرانس اقلیمی لهستان

ایالات متحده، متهم اصلیِ اخلال در کنفرانس اقلیمی لهستان