مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آذر 1397 ساعت 15:002018-12-12ورزشي

ازجنگ اعصاب تا قوم گرایی روی آنتن زنده سیما


«متاسفانه بسیاری از گزارشگران مراکز استان ها هنگام گزارش بازی عملکردی کاملا سوگیرانه و یک طرفه به سود نماینده شهرشان دارند.

برخی از آنها طوری حرف می زنند که انگار دارند جنگ ارتش ایران با یک دشمن خبیث خارجی را روایت می کنند!» - متاسفانه بسیاری از گزارشگران مراکز استان ها هنگام گزارش بازی عملکردی کاملا سوگیرانه و یک طرفه به سود نماینده شهرشان دارند.

برخی از آنها طوری حرف می زنند که انگار دارند جنگ ارتش ایران با یک دشمن خبیث خارجی را روایت می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: اگر چه صداوسیما سازمانی است که کمتر با انعطاف پذیری و خود انتقادی شناخته می شود اما این بار آش آن قدر شور شد که صدای خود آشپز هم درآمد.

دوشنبه شب عادل فردوسی پور با پرده ضخیمی از حجب و حیا و تعارف و رودربایستی و بعد از کلی مقدمه چینی دو دقیقه از آنتن برنامه نود را به انتقاد از کیفیت پخش مسابقات فوتبال از شهرستان ها اختصاص داد.

آن چه تبلور نارضایتی شدید میلیون ها هوادار لیگ برتر در سراسر ایران بود.

واقعیت آن است که در حال حاضر کیفیت پخش این گروه از مسابقات به هیچ وجه رضایت بخش نیست و به جای این که حس لذت و سرگرمی به مخاطب بدهد، یک جنگ اعصاب تمام عیار علیه او راه می اندازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازجنگ اعصاب تا قوم گرایی روی آنتن زنده سیما

ازجنگ اعصاب تا قوم گرایی روی آنتن زنده سیما